0 Deljenj 6037 Ogledov

FOTO: Afera Futura Dejana Židana: So intimne vezi razlog, da o sporni pogodbi Pop TV ne poroča?

6. March, 2019 7:00
6037 Ogledov
© facebook

Ob razkrivanju milijonskega posla ministrstva za kmetijstvo, ko ga je vodil predsednik SD Dejan Židan, z razvpito agencijo Futura, ki je zaradi posla z maketo in kriminalistične preiskave iz vlade odnesla Jureta Lebna, so zanimive, in nikakor ne nepomembne, povezave, zaradi katerih so mediji do Židanovega milijonskega posla, prek katerega je po trditvah naših virov financiral tudi kampanjo SD, veliko bolj prizanesljivi kot do posla z isto Futuro DDB, prek katerega naj bi se financirala SMC. Dejansko o do neba smrdečem poslu Dejana Židana s Futuro informativni program Pop TV sploh ne poroča.

Po predstavitvi liste za evropske volitve vladne LMŠ, katere nosilka je postala ena osrednjih notranjepolitičnih novinark Pop TV Irena Joveva, ki je bila še dan pred prestavitvijo liste novinarka komercialke in o kateri je Pop TV seveda poročala, je na mestu opomniti tudi povezave njene kolegice Suzane Perman z moškim, ki je, kot je videti na fotografijah v galeriji, zelo blizu Dejanu Židanu. To je Luka Kočevar. Več fotografij, ki so javno objavljene na omrežjih, objavljamo v galeriji.

Prav v času, ko je leta 2016 Židan sklepal milijonski posel s Futuro, so mediji poročali, da je njegov tiskovni predstavnik Luka Kočevar stkal globoke vezi z novinarko Pop TV Suzano Perman in se zaradi nje celo odpovedal svoji dotedanji družini.

Kočevar je še vedno glavni v službi za odnose z javnostmi kmetijskega ministrstva. In v kateri imajo očitno nemalo problemov z odgovarjanjem na vprašanja v zvezi z Židanovim milijonskim poslom s Futuro – konkretna, ki terjajo konkretne odgovore, ki jih do objave prispevka še nismo prejeli. Ko smo ministrstvo prvič zaprosili “V zvezi z medijsko kampanjo prosimo za natančne zneske, koliko je bilo porabljenega denarja za promocijo v posameznih medijih, z natančno navedbo, od kdaj do kdaj je v posameznem mediju trajala kampanja? V kolikor so planirane še nadaljnje aktivnosti, prosimo za finančni razrez, ki ste ga pripravili po posameznih medijih za ta del kampanje,” so se nas v Kočevarjevi službi skušali otresti s pavšalim pojasnilom. Ko smo vprašali ponovno, so pokazali, kako slab pregled imajo nad trošenjem davkoplačevalskih milijonov, saj že drugi teden čakamo, da ugotovijo, kako so porabljali denar.

Več iz te kategorije