0 Deljenj 1513 Ogledov
istock

Telovadite in stradate obročki okoli trebuha pa ne izginejo

16. September, 2017 12:00
1513 Ogledov

Velikokrat so razlogi, zaradi katerih ne morete shujšati v trebuh, bolj komplicirani kot se zdi na prvi pogled. Kljub temu da telovadite, jeste zdravo hrano, obstajajo različni dejavniki, ki to otežujejo.

Obstaja deset dobrih razlogov, zakaj se nekateri ne morejo znebiti ‘šlaufa’ okoli trebuha. Ampak tu ni govora o prenajedanju ali neaktivnosti.

Libby Limon, učiteljica joge, in Lucy Miller, strokovnjakinja za fitnes, sta pojasnili, kako se lahko za vedno zmanjšamo trebuh in to ne glede na to, kateri so vzroki za kopičenje maščobe.

Krivci so lahko:

1. Stres

Hormon stresa, kortizol, ima velik vpliv na nalaganje maščobe okrog trebuha. Pri stresu je najboljša meditacija in to vsak dan – joga.

2. Sladkor

Ta je velik sovražnik tankega pasu. Potrebno je, da ga, kolikor je mogoče, izločite iz svoje prehrane. To pomeni, da izločite  bele testenine, bel kruh, krompir … Jejte nemastno meso in veliko zelenjave.

3. Pomanjkanje spanja

Spanec je ključen dejavnik pri tem.

4. Rojstvo otroka

Pomembno je, da ne čutite pritiska, da morate izgledati kot pred porodom. To gre počasi. Hormoni potrebujejo veliko časa, da se umirijo.

5. Pretirana vadba

Čeprav se sliši čudno, ampak je tudi to krivec za maščobe okoli trebuha. Bolje, da izberete intervalni trening z visoko intenzivnostjo.

6. Napetost

To so ponavadi vetrovi in prebavne motnje. Priporočljivo je, da po obroku ne jeste sadja.

7. Trebušnjaki nič ne pomagajo

Klasični trebušnjaki ne bodo pomagali pri zmanjševanju trebuha. Dodati je potrebno vaje, ki bodo učvrstile še druge mišice v telesu. Kot v tem videu:

8. Pomanjkanje mišic

Več kot imate mišične mase, več kalorij porabite, tudi kadar nič ne delate. To je super za zmanjševanje maščobe na trebuhu in tudi za druge dele na telesu.

9. Strah pred mastno hrano

Nutricionisti poskušajo spremeniti mišljenje, da je strah pred mastno hrano odveč. Vsa hrana, ki jo danes ponujajo, z nizko vsebnostjo maščob ali celo brez njih, vsebuje na drugi strani sladkor in druga sladila, da nadoknadijo pomanjkanje okusa.

10. Nekaj resnejšega

Če ne uspete izgubiti teže, tudi če redno in pravilno trenirate, pazite kaj jeste, potem je dobro, da se posvetujete z vašim zdravnikom.

Tudi spremembe hormonov lahko vpliva na razpored maščob. Mogoče je, da se za tem skriva problem s ščitnično žlezo.

Več iz te kategorije