0 Deljenj 790 Ogledov
istock

Pet nasvetov, da izboljšate stara leta

19. September, 2017 12:00
790 Ogledov

Znano je, da gibanje izboljša in podaljša življenje. Starost tukaj ni ovira. Tudi če imate več kot šestdeset let in bi si želeli svoje telo spraviti nazaj v pogon, lahko začnete z vadbo.

Za vas imamo 5 nasvetov, če se želite v zreli dobi lotiti gibanja.

1. Obisk zdravnika

To je prva naloga, ki jo morate opraviti. Za vas je to zelo pomembno, saj vas bo zdravnik pregledal in boste lahko mirno začeli z vadbo, vedoč, da je z vami vse v redu. Pri zdravniku lahko prav tako dobite nasvet, kakšna je za vas primerna vadba, hkrati pa vam lahko pomaga tudi pri sestavi ustreznega jedilnika.

2. Opazovanje napredka od začetka

Že na začetku začnite opazovati, kako napredujete. Začnite s štopajte, koliko časa porabite za določeno pot,zmerite si vaš pulz pred in po vadbi ter pri vsem tem vodite dnevnik, katere vaje in koliko časa vam le te vzamejo.

3. Začnite počasi

Vsaka vadba naj se začne počasi z ogrevanjem. Če ste na sprehodu, najprej hodite počasi in nato stopnjujte tempo. Pri tem poskrbite, da je vaše dihanje pravilno.

4. Izberite ustrezno vadbo

Bodite pozorni, da je v vadbo vključeno: ravnotežje in zavedanje svojega telesa, aerobični del in vaje za moč.

5. Testiranje med vadbo

Na nekaj časa naredite test. Če imate povišan pulz in še vedno lahko govorite, ste na pravi poti. Pomeni, da ste našli pravo mero napora.

Vaše mišice bodo na začetku malo bolele, vendar je to normalno. Če čutite bolečino v njih več kot dva dni, potem ste z vadbo pretiravali.

V nasprotnem primeru, da vam je vse skupaj prelahko, se ne zadihate ter pulz ni povišan, pomeni, da je potrebno povišati tempo in obremenitve.

Pomembno je, da med vadbo zaužijete veliko tekočine!

Premagajte strah in začnite z vadbo, saj boste tako: imeli več energije, izboljšali boste svojo gibljivost, pridobili boste mišice in izboljšali spanec.


Več iz te kategorije