0 Deljenj 7357 Ogledov

Sodišče razsodilo, da je Tjaša Slokar Kos s Pop TV škodila šefu Denisa Avdića!

13. June, 2018 17:06
7357 Ogledov

Leo Oblak, lastnik Radia 1 in šef Denisa Avdića, je na sodišču dokazal, da so v informativnem programu Pop TV lagali njemu v škodo. Oblak je tožil odgovorno urednico informativnega programa Pop TV Tjašo Slokar Kos, sicer ženo odlično plačanega zunanjega svetovalca državne NLB Draga Kosa, sodnica okrajnega sodišča v Ljubljani Irena Čretnik pa je pritrdila toženemu in Slokar Kosovi naložila objavo popravka, v katerem mora povedati resnico.

Obrazložitev Čretnikove si lahko v celoti preberete, sodbo objavljamo v galeriji. Bolj zanimive ugotovitve sodnice pa strnjeno v nadaljevanju:

  • Pop TV je v  prispevku, objavljenem v oddaji 24ur in na spletni strani 24ur.com, navajala neresnična dejstva, ki so do Oblaka žaljiva in grobo posegajo v njegovo čast in dobro ime;
  • Pop TV je namigoval na Oblakovo koruptivno dejanje, kar ni res;
  • novinar Tadej Grešovnik je poročal žaljivo, ni pridobil Oblakovega odziva, celo zamolčal je ključne informacije, potrebe za razumevanje teme.

Na fotografiji Tjaša Slokar Kos in direktor družbe Pro Plus Pavel Vrabec.

Odziv Tjaše Slokar Kos

Odgovorna urednica informativnega programa Pop TV Tjaša Slokar Kos se je na naše pisanje odzvala z zapisom, ki ga v nadaljevanju objavljamo v celoti:

Sodišče – z nepravnomočno sodbo – ni odločilo o tem, da naj bi odgovorna urednica informativnega programa POP TV Tjaša Slokar Kos, škodila komurkoli pač pa je ugodilo tožbi na objavo popravka. V spornem članku je tudi napačno navedeno, da naj bi »..sodnica ugotovila, da so bile objavljena neresnična dejstva, ki so do Oblaka žaljiva in grobo posegajo v njegovo čast in dobro ime, da je POP TV namigoval na Oblakovo koruptivno dejanje, kar ni res, da je novinar poročal žaljivo« in podobno.

Nič od tega namreč sodišče ni ugotovilo niti ugotavljalo – gre le za navedbe samega tožnika iz tožbe, ki jih sodba povzema in ne za – »ugotovitve sodnice«.

Več iz te kategorije