0 Deljenj 887 Ogledov

Opeharjeni kupec sporoča: Ne kupujte v Mömaxu! To je razlog, zakaj ne

30. July, 2021 5:00
887 Ogledov

Razočarani bralec spletnega portala Nova24TV se je na nas obrnil z izjemno slabo izkušnjo, ki jo ima s trgovino Mömax. Lani novembra se je namreč odločil za nakup nove kuhinje in je vnaprej vplačal približno 30 odstotkov avansa. Letos v začetku aprila pa je znesek poravnal v celoti, medtem ko so mu iz trgovine sporočili, da je dobavni rok nove kuhinje največ 12 tednov. Potem se je začela njegova kalvarija; v Mömaxu se niso in niso želeli najaviti, kdaj bodo pripeljali kuhinjo in jo sestavili, telefoni v pisarnah odgovornih so zvonili v prazno, telefonski svetovalci pa niso znali pomagati. Morali bi mu jo dobaviti takoj po celotnem plačilu, a se praktično tri mesece niso odzivali na njegove telefonske klice, kar je svojevrsten primeren neprofesionalnosti. Potem so mu le sporočili, da bodo 5. julija kuhinjo vendarle pripeljali, zaradi česar si je naš bralec vzel dopust. No, ni jih bilo, da jih ne bo, niso sporočili, in spet so vsi telefonski klici razočaranega kupca zvonili v prazno.

Preberite še, kaj je njihov bralec delil z javnostjo:

Nekaj so pozabili

Na koncu je iz fotografij, ki  jih je poslal razjarjeni bralec, razvidno, da so v Mömaxu pozabili na nekatere elemente, medtem ko drugi niso bili enako dolgi, spet tretji so bili krivo zmontirani.

Kupoval več ne bo v Mömaxu

Nesrečnik, ki bo zdaj želel svoj denar nazaj, pravi, da nikoli več ne bo kupoval v Mömaxu in to odsvetuje tudi drugim

 


Več iz te kategorije