0 Deljenj 4938 Ogledov

To je Jure Tepina, odgovorni urednik portala, ki slavi falsifikatorja, saj očitno še v Wikipediji ne zna preveriti informacij

11. aprila, 2020 21:01
4938 Ogledov

“Medij “24ur” je dne 10.04. 2020 objavil prispevek z bombastičnim naslovom “Preiskovalni novinar tednika Der Spiegel sporočil Janši: Spremljali vas bomo”, v katerem med drugim poroča, da se je na izjavo PV Janše glede poročanja novinarja Zgage “odzval preiskovalni novinar uglednega nemškega tednika Der Spiegel Rafael Buschmann, ki je našemu premierju odgovoril, da ga nima kaj skrbeti, češ da Blaža Zgago dobro poznajo in so prepričani v njegove odlične novinarske sposobnosti. Ob tem pa je dodal: “Od zdaj naprej bomo skupaj spremljali Slovenijo in delovanje vaše skrajno desne stranke,” je izsek ogorčenega pisma diplomata, katerega ime je znano uredništvu, in ki nas je opozoril na pisanje odgovornega urednika portala 24ur  Jureta Tepine in sopodpisane Neže Pušnik.

Bralčevo analizo, ki jo je podkrepil tudi z navedki iz drugih medijev, objavljamo v celoti. Zapisal je: “Ker poročanje tednika “Der Spiegel” bolj ali manj redno spremljam že več desetletij (zadnje seveda v digitalni obliki), moram omeniti, da je bil ta zaradi načina poročanja tudi vpleten v več škandalov, zadnji od katerih je izbruhnil decembra 2018, ko se je javnosti razkrilo, da je “Der Spiegel” pred tem objavil najmanj 14 prispevkov svojega sodelavca Claas Relotiusa, ki so temeljili na izmišljenih zgodbah z “izmišljenimi dejstvi, osebami in navedbami”. Zaradi tega sta bili naknadno Relotiusu tudi odvzeti nagradi, ki mu ju je za njegovo domnevno raziskovalno novinarsko početje leta 2014 podelil CNN. Očitno pristranski in manipulativen način poročanja “Der Spiegela” pa smo lahko opazili tudi diplomati v Washingtonu, ki smo podrobno spremljali (pred)volilno dogajanje v ZDA v letih 2015/16, saj je bilo poročanje tega tednika vse prej kot objektivno in profesionalno.
To pa so seveda ugotovili tudi drugi mediji, med njimi ameriški “The Wall Street Journal”, ki tudi navaja bivšega novinarja “Der Spiegela”, da “se zdi, da se v nekaterih zadevnih člankih potrjujejo določeni nemški stereotipi o Trumpovih volivcih’ in se sprašuje, ‘ali je to mogoče zaradi ideološke pristranskosti?’” Nekdanji urednik nemškega dnevnika “Die Tageszeitung” pa je to komentiral, da je “namišljeni autor preprosto naredil, kar so njegovi nadrejeni zahtevali in je ustrezalo njihovi lažni zgodbi”. [35] Medija “The Atlantic” in “Focus” pa sta v svojem poročanju ocenila, da “Der Spiegel” že dolgo prodaja primitiven in senzacionalističen anti-amerikanizem”. Skladno z upadanjem zaupanja v tovrstne medije nasploh, in konkretno v “Der Spiegel”, pa je upadla tudi naklada njegove tiskane izdaje, in sicer z 1,076,000 izvodov leta 2003 na sedanjih 840,000 tedensko.

V nadaljevanju pošiljam tudi odlomek iz “Wikipedie” na to temo: “On 19 December 2018, Der Spiegel made public that reporter Claas Relotius had admitted that he had “falsified his articles on a grand scale”, inventing facts, persons and quotations in at least 14 of his stories.[19][20] The magazine uncovered the fraud after a co-author of one of Relotius’s stories, Juan Moreno, became suspicious of the veracity of Relotius’s contributions and gathered evidence against him.[20] Relotius resigned, telling the magazine that he was “sick” and needed to get help. Der Spiegel left his articles accessible, but with a notice referring to the magazine’s ongoing investigation into the fabrications.[19]

The Wall Street Journal cited a former Der Spiegel journalist who said “some of the articles at issue appeared to confirm certain German stereotypes about Trump voters, asking “was this possible because of an ideological bias?””[33] An apology ensued from Der Spiegel for looking for a cliché of a Trump-voting town, and not finding it.[34] Mathias Bröckers, former Die Tageszeitung editor, wrote: “the imaginative author simply delivered what his superiors demanded and fit into their spin”.[35] The Atlantic and Focus reported that “Der Spiegel has long peddled crude and sensational anti-Americanism.”[36][37]”

Vir: 24ur.com

Na podlagi zapisanega je jasno, da je odgovorni urednik portala 24ur.com Jure Tepina mož, ki do informacij, ki jih objavlja, predvsem pa svojih virov, očitno ni sposoben vzpostaviti kritične distance, saj jih očitno ni sposoben preveriti niti v Wikipediji.

Dejstvo o Tepini pa je, da v svoji novinarski karieri kakšne opaznejše raziskovalne zgodbe niti nikoli ni objavil. Je pa, tako kot Blaž Zgaga, veliko poročal z vojaških piarovskih dogodkov in poti.

Sicer pa tudi Cobissova baza osebnih bibliografij o Tepini ne ponudi prav laskavega izpisa. Na njej je zgolj sedem zadetkov, večina o namiznem tenisu. Preverite jo lahko na povezavi ali pogledate spodnji izpisek.

Vir: Cobiss.

Zanimivo, je pa Tepino očitno očaralo imenovanje Alenke Ermenc za načelnico generalštaba Slovenske vojske. Takole je zapisal na Facebooku.

Slovenska vojska/Slovenian Armed Forces bo jutri na dopisni seji vlade dobila novo načelnico generalštaba. Alenka Ermenc…

Gepostet von Jure Tepina am Montag, 26. November 2018

Mogoče vas bo zanimalo

Poslanec, ki ima dve podjetji z blokiranimi računi, družba za financiranje pa mu visi tudi na domačem naslovu
Novice
13584 Ogledov1
Novice
13584 Ogledov1

Poslanec, ki ima dve podjetji z blokiranimi računi, družba za financiranje pa mu visi tudi na domačem naslovu

User One - 18. maja, 2020 17:35

Gregor Židan, nadomestni poslanec, ki je prišel v parlament na listi SMC, danes pa se je od stranke poslovil, ne želi povedati, koliko je kralj odpadkov Martin…

#Koronavirus: Pri WHO so si premislili, v javnosti priporočajo nošenje obraznih mask – čakamo stališče Eržena iz NIJZ
Novice
10277 Ogledov
Novice
10277 Ogledov

#Koronavirus: Pri WHO so si premislili, v javnosti priporočajo nošenje obraznih mask – čakamo stališče Eržena iz NIJZ

User One - 5. aprila, 2020 10:20

Kaj bo o spremenjenih smernicah Svetovne zdravstvene organizacije (WHO), ki od včeraj podpira nošenje zaščitnih mask v javnosti, rekel v.d. direktorja Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ),…

#Koronavirus: Vodilni znanstvenik opozarja, da tisti, ki za zaščito pred virusom ne nosijo mask, delajo “veliko napako”
Ljudje
10388 Ogledov
Ljudje
10388 Ogledov

#Koronavirus: Vodilni znanstvenik opozarja, da tisti, ki za zaščito pred virusom ne nosijo mask, delajo “veliko napako”

User One - 30. marca, 2020 15:38

"Največja napaka v ZDA in Evropi je po mojem mnenju, da ljudje ne nosijo mask," je v intervjuju za znanstveni portal Science dejal generalni direktor kitajskega centra…

»Pogrešan je otrok, če ga kdo vidi naj poklice policijo 113«
Ljudje
2769 Ogledov
Ljudje
2769 Ogledov

»Pogrešan je otrok, če ga kdo vidi naj poklice policijo 113«

skandal1 - 29. maja, 2020 12:22

»Pogrešan je otrok, če ga kdo vidi naj poklice policijo 113. Hvala,« se glasi zapis na facebooku. Menda je malček star 13 let, zadnjič viden na Fužinah…

Ukleščilo ga je do smrti: Sumijo, da je skušal potegniti ročno zavoro
Črno
311 Ogledov
Črno
311 Ogledov

Ukleščilo ga je do smrti: Sumijo, da je skušal potegniti ročno zavoro

User One - 29. maja, 2020 10:41

Miran Šadl iz PU Maribora je po zaključku policijske preiskave posredoval informacije o hudi nesreči, v kateri je včeraj ugasnilo življenje. Zapisal je: "Včeraj popoldan je 63-moški…

Huda nesreča motorista: Izsilil je, na glavi pa ni imel čelade
Črno
122 Ogledov
Črno
122 Ogledov

Huda nesreča motorista: Izsilil je, na glavi pa ni imel čelade

User One - 29. maja, 2020 10:23

"Včeraj, okoli poldneva, smo v Šentvidu pri Grobelnem obravnavali prometno nesrečo, v kateri se je huje poškodoval voznik kolesa z motorjem," javlja Milena Trbulin iz PU Celje.…

Več iz te kategorije