Če ste tudi sami navdušeni na idejo digitalnega hranjenja svojih datotek, številnih posnetkov svojih otrok, glasbe in preostale digitalne navlake, najbrž že poznate številne ponudnike, ki nudijo tovrstne storitve. Ker jih je veliko, so tudi oni začeli med seboj tekmovati za stranke in znižanje stroškov.
Dropbox briše neaktivne račune
Ena bolj priljubljenih storitev je Dropbox, ki vam brezplačno ponuja nekaj GB prostora. Vse datoteke, ki jih tja shranite, lahko poljubno upravljate in delite s preostalimi uporabniki sistema. Vsaka datoteka, ki jo shranite v vaš Dropbox, se avtomatično prenese na vse naprave, kjer imate storitev nameščeno. Sliši se dobro, vendar bodite pozorni na to, da boste storitev tudi redno uporabljali.
Pri podjetju so namreč naznanili, da uporabljajo nekoliko nenavadno tehniko za zniževanje stroškov. Lotili so se namreč procesa, ki ga imenujejo »optimizacija infrastruktura«, ki vključuje brisanje računov uporabnikov, če se ne bodo prijavili eno leto in se ne bodo odzvali na e-pošto. Tako neaktivni uporabniki ne povzročajo stroškov podjetju.
Priprava na prvo javno izdajo delnic
Pri Dropboxu so še povedali, da so na ta način v preteklem letu zbili zmanjšali stroške infrastrukture v višini 35,1 milijona dolarjev. Ker se pripravljajo na prvo javno izdajo delnic bodo bodoče investitorje želeli prepričati tudi s striktnim obvladovanjem svojih stroškov. Na tem področju tekmujejo z velikani, kot so Apple, Amazon, Box, Google in Microsoft, zato boj ne bo prav lahek. Zato so se stroškov lotili tudi z vlaganjem v lastno infrastrukturo podatkovnih centrov in upravljanjem shranjevanja datotek, da jih je čim manj shranjenih na partnerski infrastrukturi (zaenkrat uporabljajo še Amazon Web Services, ki je trenutno najmočnejši ponudnik infrastrukture na svetu in se vam ga vsekakor splača preveriti, če bi želeli arhivirati svoje datoteke za izjemno nizko ceno).
Torej … če uporabljate Dropbox res zgolj v arhivske namene, morate z vsaj enim obiskom letno poskrbeti, da vam podatki ne bodo za vedno ušli.